بین الاقوامی

چائنا میڈیا گروپ کی جانب سے پیرو میں خصوصی نمائش کا انعقاد

 

لیما ()
چائنا میڈیا گروپ نے پیرو کے دارالحکومت لیما میں پیرو کے قومی محکمہ آثار قدیمہ اور بشریات کی تاریخ کے میوزیم میں “تہذیب کیاہے” گلوبل ٹور نمائش – پیرو کی خصوصی نمائش” کی لانچنگ تقریب کا انعقاد کیا۔
“تہذیب کیا ہے؟” پیرو کی خصوصی نمائش کو مشترکہ طور پر چائنا میڈیا گروپ، پیرو میں چینی سفارت خانے، اور پیرو کے محکمہ آثار قدیمہ اور بشریات کے قومی عجائب گھر نے مشترکہ طور پر اسپانسر کیا ہے۔ نمائش 26 ستمبر کو شروع ہوئی اور 2 اکتوبر تک جاری رہے گی۔ چائنا میڈیا گروپ کا “تہذیب کیا ہے” کی نمائش چین کے ہانگ گانگ اور مکاو خصوصی انتظامی علاقوں ،برطانیہ اور مصر میں منعقد ہو گی ۔
کمیونسٹ پارٹی آف چائنا کی مرکزی کمیٹی کے شعبہ تشہیر کے نائب وزیر اور چائنا میڈیا گروپ کے ڈائریکٹر شین ہائی شیونگ نے اس موقع پر کہا کہ چینی عوام چینی قوم کی جدید تہذیب کی تعمیر اور انسانی تہذیب کی ترقی میں نئی پیش رفت کو فروغ دینے کے لیے سخت محنت کر رہے ہیں۔ “تہذیب کیا ہے ” عالمی ٹور نمائش کی منصوبہ بندی کا اہتمام چائنا میڈیا گروپ نے کیا جو روایتی چینی ثقافت کی ایک تلاش ہے۔چائنا میڈیا گروپ بین الاقوامی عوامی تبادلوں کو مضبوط کرے گا، عالمی تہذیبوں کے درمیان مکالمے کو فروغ دے گا، اور تمام ممالک کے لوگوں کی باہمی تفہیم کو فروغ دینے اور بنی نوع انسان کے ہم نصیب معاشرے کی تعمیر کو فروغ دینے میں دانشمندی اور طاقت کا کردار ادا کرے گا

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker