صحت

معروف انٹرنیشنل ہسپتال کے نالہ مسلماناں اور اس کے آس پاس کے فری میڈیکل کیمپ میں الرجی میں اضافے کی نشاندہی

اسلام آباد :معروف انٹرنیشنل ہسپتال نے ریشم برکت میموریل ہسپتال نالہمسلماناں میں فالو اپ فری میڈیکل کیمپ لگایا۔ محدود طبی سہولیات کے ساتھ تحصیل راولپنڈی کا ایک پہاڑی اور پسماندہ علاقہ۔ اس کا مقصد ماحولیاتی تبدیلیوں کی وجہ سے جلد کی بیماری، اسہال اور آشوب چشم کے بڑھتے ہوئے وائرس کے پیش نظر جامع صحت کا معائنہ اور مفت ادویات فراہم کرنا تھا۔ کیمپ میں ڈرمیٹالوجی، ایمرجنسی میڈیسن، پلمونولوجی، جنرل سرجری اور اطفال کے طبی ماہرین شامل تھے۔

مقامی کمیونٹی کے تقریباً 300 مریضوں کا معائنہ کیا گیا جن میں سے 258 خواتین اور بچے اور باقی 42 مرد تھے۔ یہ مریض نالہ مسلمانہ اور آس پاس کے دیہاتوں جیسے ڈوبراں کلاں، گڑھالہ، سہر، پنڈ بھنسو، نمبل، دبیرن کلاں اور آس پاس کے قصبوں سے تھے۔ حاضرین کا بلڈ پریشر، بلڈ شوگر، کولیسٹرول، اور BMI چیک کیا گیا۔ تقریباً 90% مریضوں میں خارش کی تشخیص ہوئی۔ ڈاکٹر ماریہ سلیم کنسلٹنٹ ڈرمیٹولوجسٹ نے کہا؛ “سکیبیز جلد کی ایک متعدی بیماری ہے جو سارکوپٹس اسکابی مائٹ کی وجہ سے ہوتی ہے۔ اس کی خصوصیت جلد پر شدید خارش، لالی، اور چھوٹے ابھرے ہوئے ٹکڑوں یا چھالوں سے ہوتی ہے، جو اکثر انگلیوں، کلائیوں، کہنیوں اور جسم کے دیگر تہوں کے درمیان جڑے ہوتے ہیں۔ علاج میں عام طور پر کیڑوں کو مارنے اور علامات کو دور کرنے کے لیے ٹاپیکل کریم یا لوشن شامل ہوتے ہیں۔ مریض تجویز کردہ علاج کے منصوبے پر عمل کرتا ہے اور دوسروں میں خارش کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے اچھی ذاتی حفظان صحت برقرار رکھتا ہے۔ حالت کی پیشرفت پر نظر رکھنے کے لیے باقاعدہ پیروی ضروری ہے۔ خاندان کے تمام افراد کو خارش کے علاج کی ضرورت ہوتی ہے چاہے اس کی علامات ہوں یا نہ ہو
چودھری. نصیر احمد چیئرمین MIH نے کہا کہ، “ہم اپنی کمیونٹی کے اراکین کو خوش آمدید کہتے ہیں اور انہیں وہ مدد فراہم کرتے ہیں جس کے وہ مستحق ہیں۔ ہم نے کمیونٹی کی بہتر صحت کے لیے اہم اقدامات کیے ہیں، اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ ہر ایک کو اپنی ضرورت کی دیکھ بھال تک رسائی حاصل ہو۔ آئیے مل کر دیکھ بھال اور فلاح و بہبود کے اس سفر کو جاری رکھیں۔” مزید برآں، چوہدری نصیر احمد نے سب کی موجودگی اور تعاون پر شکریہ ادا کیا، انہوں نے کہا کہ ہر ایک کو ضرورت کے مطابق طبی امداد تک رسائی حاصل ہو اس موقع پر رضاکاروں میں تعریفی اسناد بھی تقسیم کیں۔

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker